I am a prototype, never meant for mass production...

måndag, oktober 20, 2008

Ett gott skratt förlänger munnen.

Detta har min helg bestått av... Motorcyklar. Tre leriga dagar i skogen i det mörkaste Småland.
Upp 06.30 varje dag för att filma första starten som oftast var kl 08.00. Frågan lyder hur DOM orkar 2 mil på en lerig, stenig, guppig, blöt och kall bana i 160 minuter?!Jag klarar knappt av en dag själv, fastän jag kör bil till de ställen jag ska filma på, sen går lite i skogen å tar kafferast lite när man känner för det... I slutändan är det dock ganska roligt, fast jag säger att jag aldrig ska göra om detta så hamnar jag där varje år igen. Som tur var så regnade det bara på nätterna denna gång (det brukar regna och blåsa 3/3 dagar...), det gjorde vistelsen mycket mer behaglig... Karma var med mig ;)


Min Lena är i Vitryssland, jag saknar henne helt mycket... Dumt att hon är borta nu när vi har fått helt nytt och fint golv! Det är mörkare än det förra och imiterar trä. Lägenheten blev så mycket fräshare nu! Men hon får se när hon kommer hem!

Snart är det dags för Halloween igen! Tänkte kanske vara DJ på Rindi med Håkon, men jag kom på att detta är en fest man inte bör missa. Det var tur att jag tackade nej, för jag hade glömt att jag lovat en kompis att vara DJ på hans 30-års kalas som ska hållas samma kväll. Så nu kan jag vara DJ och partajja samtidigt!

1 kommentarer:

Klockan 10:43 , Blogger Herr-Gunnar sa...

Goood... good!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida