I am a prototype, never meant for mass production...

måndag, november 10, 2008

Anders Friberg presenteras i samarbete med: Norge

Anders kanske ska till Norge, om han nu får ändan ur vagnen runt Januari, Februari...
Dra dit, slita som ett djur med att rensa fisk några månader, sen ut i det varma utlandet och surfa å ha det sweet ett tag!

Skolan är jag trött på, idiotlärare och annat trams, inget funkar som det borde på den där skolan. Inte konstigt att den hamnar sist på alla högskolelistor.

Jahaja, då hade jag väll skrivit av mig... Ehm.. hejdå.

4 kommentarer:

Klockan 12:32 , Anonymous Anonym sa...

w0rd...
Kommer sakna dig!

 
Klockan 19:35 , Anonymous Anonym sa...

varför ska alla åka härifrån nu helt plötsligt, kommer ju bli helt t0mt.

 
Klockan 16:51 , Blogger Herr-Gunnar sa...

Time to update!

 
Klockan 13:22 , Anonymous Anonym sa...

Ja uppdatera, och du är utmanad i min blogg! Yes tänker du :P
http://pygmeestyle.blogg.se/2008/december/utkast-jag-har-1.html

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida